סרטים מומלצים

תחום הקולנוע מאגד בתוכו תחומים שונים: סרטי דרמה, סרטי פעולה, סרטי מדע בידיוני, סרטים דוקומנטריים ועוד רבים וטובים המתחרים זה בזה על דעת הקהל ורווחים כלכליים. בתוך מירב האופציות הללו עלינו להחליט מהם סרטים מומלצים? איך מומלץ הסרט זה ולא סרט אחר? באילו קריטריונים עולה סרט זה על מתחריו?

טכנולוגיה מתקדמת

התקדמותה של הטכנולוגיה הקולנועית והמגוון רחב המימדים של האפקטים הסנסציוניים משכו לבתי הקולנוע קהל רב עם השנים. בין אם זה טכנולוגית אנימציה או בין אם זה פיצוצים מרהיבים ביופיים, העבר מלמדת כי סרטים מומלצים הם לרוב סרטים בעלי תקציבים גדולים, המשתמשים בטכנולוגיות עתידיות, זוכים לקהל רב יותר ולרווחים כלכליים בלתי נתפסים.

קהל יעד

כמו כל מוצר, גם על הסרטים מוטלת חובת המיתוג על מנת להיות תחת הרובריקה של סרטים מומלצים. זאת אומרת, מיתוג הסרט בקרב קהל היעד שלו. בעזרת ניצול בכוכבים, בטריילרים או בקיטלוגו תחת ז'אנר מסוים, מגדיר הסרט את מיקומו ואת קהל היעד שלו. סרטים קליטים רבים, אשר תמיד היו בקטגורית סרטים מומלצים, כדוגמת אווטאר, משלבים כוכבי הוליווד, אנימציה, גרפיקת תלת מימד ואפקטים, שפונים בו זמנית למבוגרים ולילדים באשר הם ובדרך זו קהל היעד מכפילים את כמות הצופים והרווחים שיבואו בעקבות זאת.

דעת קהל

דעת הקהל מהווה מרכיב חשוב בקטגוריה של הסרט בקטגורית הסרטים המומלצים, בכמות הצפיות שיגיעו לבתי הקולנוע וברווחיו הכלכליים. סרט שיזכה להופיע ברשימות הסרטים המומלצים יניב ברוב ביקורות חיוביים וקונצנזוס בסביבת הקהל, יגרום להמוני צופים לצפות בסרט רק לצורך הבנה במה מדובר. דעת הרוב, מה שמכונה לעיתים "דעת הקהל", הינה מוטיב משפיע בבחירתו של הצופה לאיזה סרט הוא ילך בפעם הבאה שיבקר בבית הקולנוע.

לסיום, תוכן קולנועי הוא עולם תחרותי המכיל בתוכו סוגים רבים המתחרים בסוגי הסרטים המומלצים, רובריקה שעלולה להכריע את הצלחתו של הסרט. טכנולוגיות מתקדמות אנימציה ואפקטים שונים, הגדרת קהל היעד ודעת הרוב הם מרכיבים מאוד חשובים בסלילת דרכו של הסרט לזכייה בתחרויות השונות של סרטים מומלצים.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s