סרטים מומלצים איכותיים
הקולנוע טומן בחובו תחומים שונים: סרטי דרמה, סרטי מתח, סרטי מדע בדיוני, סרטים לילדים ועוד רבים וטובים המתחרים זה בזה על דעת הקהל ורווחים כלכליים. בתוך מירב האפשרויות האלו עלינו להחליט מהם סרטים מומלצים? מדוע מומלץ הסרט זה ולא סרט אחר באילו קריטריונים עולה סרט זה על מתחריו??

טכנולוגיה מתקדמת
התקדמותה של הטכנולוגיה הקולנועית והמגוון הבלתי נדלה של האפקטים הקולנועיים משכו לבתי הקולנוע קהל רב עם השנים. בין אם זה טכנולוגיית אנימציה או בין אם זה פיצוצים מרהיבים ביופיים, ההיסטוריה מלמדת כי סרטים מומלצים הם לרוב סרטים בעלי תקציבים גדולים, המשתמשים בטכנולוגיות מתקדמות, זוכים לקהל רב יותר ולרווחים כלכליים בלתי נתפסים.
קהל יעד
כמו כל מוצר, גם על הסרטים מוטלת חובת המיתוג על מנת להיות תחת הקטגוריה של סרטים מומלצים. ז א, הפיכת הסרט למותג בקרב קהל היעד שלו. בעזרת שימוש בכוכבים, בטריילרים או בהגדרתו תחת ז'אנר מסוים, מגדיר הסרט את מיקומו ואת קהל היעד שלו. סרטים קליטים רבים, אשר תמיד היו תחת הקטגוריה סרטים מומלצים, כדוגמת אווטר, משלבים כוכבי קולנוע, תלת מימד, גרפיקה תלת מימד ואפקטים, שפונים בו זמנית לילדים ולילדים באשר הם ובדרך זו קהל היעד מכפילים את כמות הצפייה והרווחים שיבואו בהתאם להצלחה.

דעת הקהל מהווה מרכיב חשוב בקטגוריה של הסרט ברובריקות בקטגורית סרטים מומלצים, בכמות הצפיות שיגיעו לאקרנים וברווחיות הכלכלית. סרט שיזכה להופיע ברשימות סרטים מומלצים יניב לרוב סיקורים חיוביות וקונצנזוס בסביבת הקהל, יגרום להמוני צפיות לצפות בסרט רק על מנת להבין ולדעת על מה מדובר. דעת הקהל, מה שמכונה לעיתים "דעת הקהל", הינה מוטיב משפיע בבחירתו של הצופה לאיזה סרט הוא ילך בפעם הבאה שיצפה באקרני הקולנוע

.
לסיום, תוכן קולנועי הוא עולם תחרותי המכיל בתוכו ז'אנרים רבים המתחרים בקטגורית הסרטים המומלצים, רובריקה שעלולה להכריע את נצחונו של הסרט. טכנולוגיות מתקדמות כדוגמת תלת מימד ואפקטים, הגדרת קהל היעד ודעת הרוב הם מרכיבים מאוד חשובים בסלילת דרכו של הסרט לזכייה בתחרות הסרטים המומלצים.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s